Általános Szerződési Feltételek (hatályos 2013. január 11-től)
A jelen általános szerződési feltételek a StahlBohus Kft. által üzemeltetett www.stahldirekt.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály (17/1999. (II.5.) kormányrendelet) értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!
CÉGADATOK Szolgáltató neve: StahlBohus Kft. Székhely: 1026 Budapest, Volkmann u. 5. Levelezési cím: 1276 Budapest, Pf. 118. Cégjegyzékszám: cg. 01-09- 707523 Nyilvántartó Cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbírósága Adószám: 12871193-2-41 Képviselő neve: Bohus Csaba Ügyintéző neve: Nagy Julianna Mobil:+36-30-241-0901 Telefon: 06-1-269-1622 E-mail cím:
A szerződés tárgya A szerződés tárgya a www.stahldirekt.hu internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerhetik meg. A termékek adatait, leírásait, méreteit és egyéb jellemzőit legjobb tudomásunk szerint töltjük fel. Ezeknek a valóságtól való eltérésükért felelősséget nem vállalunk. A weboldal használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásban foglalt szerződésnek, és azokat a StahlBohus Kft. nem iktatja.
Szerződő felek azonosítása, Regisztráció A vásárlási szerződés a StahlBohus Kft., mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. Az első vásárlás előtt regisztrálnia kell magát. Későbbi vásárlásakor már csak az azonosítóját és jelszavát kell megadnia.
A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a weblap regisztrációs oldalain talál (név, e-mail cím, telefonszám, mobil szám, szállítási név, szállítási cím, számlázási név, számlázási cím). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések pontos teljesítése, illetve szükség esetén a kapcsolatfelvétel érdekében kérjük és tároljuk. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasítjuk. Amennyiben a regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek az Általános Szerződési Feltételek valamely pontjával, a rendelést indokolás nélkül töröljük. A StahlBohus Kft. fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a regisztrált adatok helyességét.
Regisztráció megszüntetése A www.stahldirekt.hu internetes áruház lehetővé teszi vásárlói számára a kapcsolattartás megszüntetését, és az adatainak törlését, az áruház nyilvántartásából. Ehhez kérjük, küldjön egy e-mailt az címre, amely tartalmazza a regisztrációkor megadott e-mail címet, nevet és a belépési jelszót.
A vásárlás menete A fő kategóriákon belül kiválasztott termékkategóriákra kattintva áttekintheti a kategória valamennyi termékét a megjelenő képek alapján. Amennyiben részletes információkra kíváncsi, a képre vagy a szövegre kattintva egyaránt eljuthat az egyes termék oldalakra.
Az egyes termék oldalakon minden információt megtalálhat a termékről, amelyekkel választását és vásárlását minél inkább szeretnénk megkönnyíteni. A termékoldalon tájékozódhat az egyes termékek méretéről, színéről, anyagáról, súlyáról.
A termékek kosárba helyezése semmilyen kötelezettséget nem jelent sem az Ön, sem a StahlBohus Kft. részéről. A kosárba helyezheti mindazokat a termékeket, amelyekről úgy gondolja, hogy meg fogja vásárolni. A későbbiek során azonban törölhet termékeket (akár az összeset) a kosárból, vagy újabbakat helyezhet bele még a vásárlás véglegesítése előtt.
A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot (alap beállításként minden termék mellett 1 egység van megjelölve), majd kattintson a „Kosárba” feliratú gombra. Ekkor a képernyő közepén a könnyebb áttekinthetőség érdekében felugrik a kosár tartalmát megjelenítő kis ablak. Ekkor, ha már befejezte a vásárlás, a „Tovább a kosárhoz” gomb megnyomásával eljuthat a „Kosár tartalma” nézetbe, ahol megkezdheti rendelésének véglegesítését. Amennyiben pedig még vásárolni szeretne újabb termékeket, a „Vissza a vásárláshoz” felirattal visszajuthat az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet kosarába.
A „Kosár tartalma” nézetben még utoljára lehetősége van módosítani az egyes termékekre vonatkozó megvásárolni kívánt darabszámot (ekkor a darabszámot jelölő négyzet alatt található „Frissítés” gomb megnyomása szükséges), tételeket törölhet a listából, illetve elküldheti a megrendelését.
A megrendelés elküldéséhez első alkalommal regisztrációra van szükség. Már korábban regisztrált felhasználóként email cím és jelszó beírása után jelentkezhet be, új felhasználóként a megrendelés folytatása kizárólag a regisztrációs felület kitöltése után lehetséges. Regisztrációnál a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.
Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám, mobil szám, a hírlevélre vonatkozó nyilatkozat az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozat kitöltése, végül egy biztonsági kód beírása, és a „Regisztráció” gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. Ezen az oldalon a kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatokat kell beírni: számlázási név, számlázási cím, adószám, szállítási név és cím, amennyiben eltér az előzőektől. A „Tovább” gomb megnyomásával a rendelés összesítő oldalra kerül.
A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeke, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségeket is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak.
Ekkor ki kell választani, hogy milyen módon kívánják a terméket megkapni: futárszolgálat által vagy személyes átvétellel. A kiválasztás után a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelések összegéhez a futárköltséget, illetve a személyes átvételnél a 0 forintot. A rendelési feltételek elolvasása és elfogadása, illetve a netbankon történő és az utánvétes vásárlásnál minimális rendelési érték elérése szükséges a tovább lépéshez. Személyes átvételnél minimális vásárlási érték nincs.
Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása következik. Webáruházunkban bankkártyával (netbankon keresztül vagy személyes átvételnél) és készpénzzel (utánvétnél vagy személyes átvételnél) történő fizetés is lehetséges. FIGYELEM! Amennyiben személyes átvételi lehetőséget választják, abban az esetben ennél e lépésnél mindeképp a készpénzes fizetési módot kell bejelölni! Ellenkező esetben a rendszer tovább megy a netbankos fizetéshez. A fizetési mód kiválasztása és a „Megrendelem” gombra való kattintás után megrendelése beérkezik cégünkhöz.
A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltűntetésével. A termékek kiszállításának pontos dátumát kollégánk rövid időn belül egy későbbi e-mailben részletezi majd. Személyes átvételnél kérjük minden esetben várják meg kollégánk visszajelzését (AMI NEM AZONOS A RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐ AUTOMATIKUS RENDSZERÜZENETÜNKKEL!), mielőtt útnak indulnak a csomagért!
Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a kereskedő automatikus visszaigazolását követően egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.
Vételár A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.
Rendelési, teljesítési feltételek A www.stahldirekt.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével.
A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja. A termékeket külföldre jelenleg nem áll módunkban szállítani!
A StahlBohus Kft. a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 5-7 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Felhívjuk figyelmüket, hogy webáruházunkban utánvétes illetve netbankon keresztül történő vásárlásnál minimális, 3.000 forintos vásárlási limit van. Rendelésüknek összértéke, azaz a termék ára és a szállítási költség együttesen meg kell, hogy haladja a 3.000 forintot. Amennyiben vásárlásuk nem éri el ezt a megadott értéket, rendszerünk nem engedi véglegesíteni. A megrendelés személyes átvételi lehetőségét választva nincs vásárlási limit.
Fizetési feltételek Internetes áruházunkban leadott megrendelések a szállítási költséggel együtt legegyszerűbb módon bankkártyával a CIB internetes rendszerén keresztül, vagy akár a személyes átvételnél használva a bank által elfogadott kártyatípusok (mastercard, visa, visa electron) segítségével fizethetők, vagy készpénzben az átvétel helyszínén, illetve, utánvéttel az áru átvételekor.
Fizetés netbankon keresztül: A CIB Bank által nyújtott biztonságos bankkártyás fizetését alkalmazó webáruházakban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a tranzakció. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztása alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank VeriSign tanusítvánnyal ellátott, 128 bites SSL titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.
Bővebb információ a bankkártyás vásárlásól a Segítség menüpontban, illetve a CIB bank weboldalán olvasható.
Fizetés bankkártyával: A megrendelt áru személyesen történő átvételekor a megrendelés összege bankkártyával is kifizethető.
Fizetés készpénzzel: A megrendelt áru személyesen történő átvételekor a megrendelés összege készpénzben az irodánkban kiegyenlíthető.
Fizetés utánvéttel: A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.
Szállítási feltételek Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a GLS futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 5-7 munkanap.
Egy héten 2 szállítási időponttal dolgozunk, mely a szerda és a hétfő. (Erről részletes információt találhatnak a Szállítási feltételek menüpontra kattintva.)
A GLS futárszolgálat munkanapokon, reggel 8 és délután 6 óra között kézbesítsenek.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Van azonban lehetőség a megadott szállítási napokon 12 óra előtti kézbesítésre a GLS futárszogálat által meghatározott településeken (a települések listája az alábbi linkre kattintva érhető el: www.gls.hungary.com/irsz), de ennek díja minden esetben plusz költséget jelent, továbbá a szolgáltatás igénybevételének szándékát minden esetben fel kell tüntetni a megrendelés leadásokat a megjegyzés rovatban! Ellenkező esetben nem garantáljuk az expressz kézbesítést!
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni.
A GLS Vevőszolgálat szintén munkaidőben, reggel 7 és este 8 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban. Telefon: 06-1-802-0265, E-mail: , weboldal: http://www.gls-hungary.com
Magyarországon érvényes szállítási áraink: 0-10.000 forint rendelési összegig: 990 Ft, 10.001 – 15.000 forint rendelési összegig: 790 Ft, 15.001 - 20.000 forint rendelési összegig 690 Ft a szállítási költség, 20.001 forint értékű rendelés felett ingyenes.
A szállítási napokon 12 óra előtti (expressz) szállítás igénybevétele esetén az eredeti szállítási költségeken felül minden esetben 550 forintot számítunk fel, megrendelésenként.
Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik.
FIGYELEM VÁLTOZÁS!!! Személyes átvétel feltételei Lehetőség van a megrendelt termékek személyesen történő átvételére, minden héten szerdán vagy pénteken, 13.00 és 18.00 óra között (azaz 2013. január 1-től megszűnt a hétfői átvételi lehetőség!). Ebben az esetben szállítási költséget nem számítunk fel. A helyszín, ahol a megrendelés átvehető: 1066 Budapest, Zichy Jenő utca 25, Fszt. 1. (TÉRKÉP)
Az átvétel helyén állandó raktárkészletet nem tartunk, ezért a megrendelés összeállításáról és az átvételéről a vásárlót előre értesítjük e-mailben! KÉRJÜK MINDEN ESETBEN VÁRJÁK MEG AZ ÉRTESÍTŐ E-MAILT A CSOMAG ÁTVÉTELE ELŐTT! Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből.
Sérült csomag Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az e-mail címen vagy munkaidőben a 06-1-336-1248 vagy a +36-30-241-0901-es telefonszámon.
A vásárlástól való elállás joga A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet, a csomagküldő internetes vállalatokra vonatkozó jogszabály értelmében Önnek joga van az áru átvételét követő 8 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A rendeléstől való elállási szándékát még a küldemény visszajuttatása előtt jeleznie kell felénk telefonon vagy e-mailben. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük.
Az áru visszaszolgáltatás költsége minden esetben Önt terheli, bérmentesítés nélkül feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk, hogy postai visszaküldés esetén ajánlott küldeményként adja fel a terméket, mert a postán elvesző küldeményekért felelősséget nem vállalunk. Az árucikk csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, a StahlBohus Kft. kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A vonatkozó kormányrendeletről bővebben itt olvashat: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény vonatkozó szakasza.
Garancia, szavatosság A www.stahldirekt.hu az általa eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. A www.stahldirekt.hu webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. A internetes áruházunk a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak.
Felelősségvállalás Internetes áruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a Vevő felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból származó semmiféle veszteségért, vagy kárért.
Adatvédelmi szabályzatok A StahlBohus Kft-nek, mint adatkezelőnek (a továbbiakban Adatkezelő) az adatvédelmi biztos, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény 29.§ alapján, az Adatvédelmi Nyilvántartásba történő bejelentkezése megtörtént. Nyilvántartási azonosító: 04128-0001.
Az Adatkezelő működése során a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény, a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról 1992. évi LXVI. Törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény adatvédelemre vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően jár el adatkezelése során.
Az elektronikus kereskedelmi törvény alapján az Adatkezelő a honlapon való termékértékesítés céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a termékértékesítéshez (szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése) technikailag elengedhetetlenül szükségesek, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig. Az adatszolgáltatás önkéntes, azonban annak elmaradása akadályozhatja a szolgáltatás teljesítését.
Adatkezelő az adatokat bármely, a szolgáltatás végzésétől eltérő célból – így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, piackutatás stb. – csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet. Az érintett hozzájárulása nélkül az adatok nem adhatók át harmadik személy számára, kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség, illetve a postai vagy futárszolgálat részére a kiszállításhoz szükséges adatok.
Személyes adatiak kezeléséről a Vevők az Adatkezelőtől bármikor írásban, az Adatkezelő címére küldött ajánlott vagy tértivevényes-ajánlott levélben, illetve az e-mail címre küldött e-mailben tájékoztatást kérhetnek. Az e-mailben küldött tájékoztatáskérést az Adatkezelő csak akkor tekinti hitelesnek, ha azt az igénybe vevő regisztrált e-mail címéről küldik.
Az Adatkezelő lehetővé teszi az adatkezelés teljes tartama alatt, hogy az igénybe vevő az ilyen célból való adatkezelést letiltsa, akár a címzett elektronikus hirdetésben foglalt módon, akár az e-mail címre küldött ilyen tartalmú nyilatkozatával. Az adattörlést az Adatkezelő ebben az esetben haladéktalanul végrehajtja.
Ügyfélszolgálat, Panaszügyintézés Kérjük, hogy mielőtt írnak nekünk vagy felhívnak bennünket, először olvassák át a leggyakrabban előforduló kérdéseket. Amennyiben a fenti oldalakon nem találta meg az Önt érdeklő témát, vagy bármi egyéb kérdése, észrevétele van, keressen bennünket az alábbi elérhetőségeke n:
Levélcím: 1276 Budapest, Pf. 118. Mobil: +36-30-241-0901 Telefonszám: +36-1-269-1622 Fax: +36-1-336-1249 E-mail:
Ha esetleg nem sikerülne megrendelését a weboldalon keresztül leadnia, kérjük, küldje el vevőszolgálatunknak az alábbi adatokat (e-mailen):
- Termék(ek) neve, mennyisége, esetleges méret- és színvariációi
- Szállítási név, cím
- Számlázási név, cím
- Mobiltelefonszám, amelyen elérhető, ha kiszállításkor éppen nem tartózkodna a megadott szállítási címen
- E-mail cím, amelyre a megrendelés visszaigazolását elküldhetjük.
Ezután rögzítjük megrendelését a rendszerünkben és egy visszaigazoló e-mailt küldünk erről. TELEFONON KERESZTÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN MEGRENDELÉST FELVENNI!
Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:
- megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;
- jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);
- elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);
- a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.
|