ADATAIM / KÍVÁNSÁGLISTA / SEGÍTSÉG
Kosárban
0 Termék 0,- HUF



Bankkártyával is fizethet, a kártyás fizetés szolgáltatója:

Elfogadott kártyák

Website powered by NetOffice

GY.I.K.



Az alábbiakban a leggyakrabban feltett kérdésekre adunk választ. Kérjük, olvassák át ezt az oldalt, mielőtt e-mailt írnak vagy telefonálnak nekünk, hiszen ezzel időt tudnak spórolni. Bővebb segítségnyújtásért további válaszokat az Általános szerződési feltételek között talál. Ha mégsem találta meg az Önt érdeklő témát, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


Kérdés: Hogyan tudom leadni a megrendelést?
Válasz:
A kiválasztott termékeket a webáruházon keresztül lehet megrendelni. Ha esetleg nem sikerülne megrendelését a weboldalopn keresztül leadnia, kérjük, küldje el vevőszolgálatunknak az alábbi adatkat (e-mailen):

  • Termék(ek) neve, mennyisége, esetleges méret- és színvariációi
  • Szállítási név, cím
  • Számlázási név, cím
  • Mobiltelefonszám, amelyen elérhető, ha kiszállításkor éppen nem tartózkodna a megadott szállítási címen
  • E-mail cím, amelyre a megrendelés visszaigazolását elküldhetjük.

TELEFONON KERESZTÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN MEGRENDELÉST FELVENNI!


Kérdés: Szükséges-e regisztráció a vásárláshoz?
Válasz: A vásárláshoz szükséges regisztrálni. Ha regisztrál, akkor annyival könnyíti meg a vásárlás folyamatát, hogy a program újabb vásárláskor előre kitölti a számlázási és szállítási címeket vásárláskor. A regisztráció folyamata egyszerű, és csak néhány percet vesz igénybe. Az első vásárláskor a megrendelésének véglegesítése előtt „Regisztráció” gombra kattintva érhető el a regisztrációs adatlap, amelyet valós adatokkal kitöltve kérjük elküldeni. Fontos, hogy a bejelentkezési nevet és a jelszót illetéktelenek ne ismerjék meg. A korábban regisztrált vásárlók a megrendelés véglegesítése előtt pedig az e-mail címüket és a jelszavukat megadva folytathatják a vásárlást.


Kérdés: Van-e minimális rendelési érték?
Válasz:
A netbankon keresztül történő és az utánvéttel történő megrendeléseknél van. Rendelésének összértéke, azaz a termék és a szállítási költség együttesen meg kell, hogy haladja a 3.000 forintot. A megrendelések személyesen történő átvételénél vásárlási limit nincs.


Kérdés: Van-e lehetőség a termékek személyes átvételére?
Válasz: FIGYELEM VÁLTOZÁS!!
Igen, van lehetőség a megrendelt termékek személyesen történő átvételére, minden héten szerdán és pénteken, 13.00 és 18.00 óra között. Ebben az esetben szállítási költséget nem számítunk fel. A helyszín, ahol a megrendelés átvehető: 1066 Budapest, Zichy Jenő utca 25, Fszt. 1. (TÉRKÉP)

Az átvétel helyén állandó raktárkészletet nem tartunk
, ezért a megrendelés összeállításáról és az átvételéről a vásárlót előre értesítjük e-mailben
(AMI NEM AZONOS A RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐ AUTOMATIKUS RENDSZERÜZENETÜNKKEL)! KÉRJÜK MINDEN ESETBEN VÁRJÁK MEG AZ ÉRTESÍTŐ E-MAILT A CSOMAG ÁTVÉTELE ELŐTT! Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan törtöljük a rendszerünkből.


Kérdés: Hogyan tudok fizetni a megrendelésemért?

Válasz:
Internetes áruházunkban leadott megrendelések a szállítási költséggel együtt legegyszerűbb módon a CIB internetes rendszerén keresztül, illetve a személyes átvétel helyszínén bankkártyával a bank által elfogadott kártyatípusok (mastercard, visa, visa electron) segítségével fizethetők, vagy készpénzben az áru átvételekor személyesen vagy utánvéttel. A netbankos fizetésről bővebb tájékoztatót a Segítség menüpontban, vagy a CIB Bank hivatalos weboldalán olvashat.


Kérdés: Megkaptam az értesítést, hogy elküldték a csomagomat. Pontosan mikor kapom kézhez?
Válasz: Mindig aznap szoktuk kiküldeni az értesítéseket, amelyik napon a csomagot átadtuk a futárnak. A futárszolgálat mindig a következő munkanapra vállalja a csomag kiszállítását (tehát, ha pl. szerdán adtuk át a csomagot a futárnak, akkor csütörtökön kapja kézhez, de ha mondjuk pénteken adtuk fel, akkor a következő hét hétfőjén kapja meg). A futárok általában munkaidőben viszik a csomagokat (8:00-17:00), ennél pontosabb időpontot nem tudunk mondani. A kiszállítás ideje nagyban függ a futár aznapi forgalmától, útitervétől, stb. Határozott időpontra történő szállítást emiatt sajnos nem tudunk garantálni. Van azonban lehetőség a szállítási napon 12 óra előtti kézbesítésre, de ennek díját nem tartalmazza a webáruházunk által felajánlott kedvezményes szállítási költség. Bővebb információkért kérjük, olvassa el a szállítási feltételek oldalunka. Ha mindenképp pontosan szeretné tudni, hogy az Ön futárja mikor fog kézbesíteni, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy megadhassuk Önnek a csomagszámát. Ezzel a csomagszámmal tud érdeklődni a futárszolgálat ügyfélszolgálatánál, ahol bővebb felvilágosítást tudnak adni Önnek.


Kérdés: Nem biztos, hogy kézbesítéskor pont otthon leszek. Mit tehetek?

Válasz:
Áruházunkban van lehetőség külön szállítási és számlázási címet megadni. A futárszolgálat általában munkaidőben szokott kiszállítani. Ha Ön dolgozik, akkor érdemesebb a csomagot a munkahelyére kérni. Természetesen nagyobb küldemények esetén nem biztos, hogy ez a legmegfelelőbb megoldás az Ön kényelme szempontjából. Ekkor érdemesebb egy családtagot vagy szomszédot megbízni az átvétellel. Ha valahogy mégis elkerülték egymást a futárral, akkor a futár vagy kapcsolatba lép Önnel telefonon (ha megadta a telefonszámát), vagy a kézbesítési címen hagy egy értesítést az átadás sikertelenségéről, és az értesítőn megadott telefonszámon egy alkalmas második időpontot tud vele egyeztetni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a futárszolgálat csak kétszer tesz kísérlet a kézbesítésre, ezután a csomagot visszajuttatja hozzánk.


Kérdés: Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?

Válasz:
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. A csomagokat mindig a lehető legbiztonságosabb módon csomagoljuk, hogy minimálisra csökkentsük a sérülés esélyét. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Ha viszont olyan sérülést tapasztalnak, mely valós sérülésre utal, akkor kérjük a fenti módon szíveskedjenek eljárni, ezután haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az e-mail címen vagy a +36-1-269-1622-es telefonon.
Megértésüket köszönjük!


Kérdés: Mit jelent pontosan a szállítási határidőnél az "3-5 munkanap"?

Válasz:
A kézbesítésre azért írtunk 3- napig terjedő intervallumot, mert mint a szállítási feltételek között olvasható, heti 2 alkalommal kézbesítünk megrendeléseket. Ez a kézbesítési intervallum az általános esetre igaz, azonban ettől eltérően a kézbesítési határidő jóval több is lehet. Webáruházunk több cég termékeit forgalmazza. Bármennyire is szeretnénk, nem minden esetben tudjuk biztosítani, hogy minden egyes termék raktáron legyen. Sajnos előfordulhat, hogy egy adott termék utánrendelése tőlünk kívülálló okokból kifolyólag akár 2 hétig is elhúzódhat. Ebben az esetben a várható kézbesítési időpontról mindenképp tájékoztatjuk a vásárlót. Természetesen minden esetben igyekszünk lehetőségeink szerint mihamarabb teljesíteni a megrendeléseket. Az általános szállítási időpontokról bővebb információt a Szállítási feltételeknél olvashat.


Kérdés: Mi az ügyfélszolgálat elérhetősége?
Válasz:
Levélcím: 1276 Budapest, Pf. 118.
Mobil: +36-30-241-0901
Telefonszám: +36-1-269-1622
Fax: +36-1-336-1249
E-mail: