ADATAIM / KÍVÁNSÁGLISTA / SEGÍTSÉG
Kosárban
0 Termék 0,- HUF

A hónap termékei



Bankkártyával is fizethet, a kártyás fizetés szolgáltatója:

Elfogadott kártyák

Website powered by NetOffice
Szállítási feltételek

Szállítási feltételek
(hatályos 2015. október 1-jétől)



A StahlBohus Kft. a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 5-7 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a GLS futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 5-7 munkanap, a raktáron lévő árukészlettől függően.

Egy héten 2 szállítási időponttal dolgozunk, mely a szerda és a hétfő.

"A" Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
Rendelések leadása
"B" Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
Összeállítás Csomagfeladás KÉZBESÍTÉS
Rendelések leadása Összeállítás Csomagfeladás
"C" Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap
KÉZBESÍTÉS


(Tehát, a szerdai kézbesítésbe a szállítást megelőző hét csütörtök, péntek, szombat, vasárnap leadott megrendelései kerülnek, a hétfői kézbesítésbe a szállítást megelőző hét hétfőn, kedden és szerdán leadott megrendelései kerülnek.)

A GLS futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8 és délután 5 óra között kézbesítenek.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Van azonban lehetőség a megadott szállítási napokon 12 óra előtti kézbesítésre a GLS futárszolgálat által meghatározott településeken (a települések listáját az alábbi linkre kattintva találhatja meg: www.gls-hungary.com/irsz), de ennek díja minden esetben plusz költséget jelent, továbbá a szolgáltatás igénybevételének szándékát minden esetben fel kell tüntetni a megrendelés leadásokat a megjegyzés rovatban! Ellenkező esetben nem garantáljuk az expressz kézbesítést!

Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni.

A GLS Vevőszolgálat szintén munkaidőben, reggel 7 és este 8 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban. Telefon: 06-1-802-0265, E-mail: , weboldal: http://www.gls-hungary.com.

Magyarországon érvényes szállítási áraink:
0-10.000 forint rendelési összegig: 990 Ft,
10.001 – 15.000 forint rendelési összegig: 790 Ft a szállítási költség,
15.001 - 20.000 forint rendelési összegig: 690 Ft,
20.001 forint értékű rendelés felett ingyenes.

Az 12 óra előtti (expressz) szállítás igénybevétele esetén az eredeti szállítási költségeken felül minden esetben 550 forintot számítunk fel megrendelésenként.

Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik.

Vásárlástól való elállási jog:
A 45/2014. Kormányrendelet alapján 14 naptári napos, úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a vásárlót internetes vásárlás esetén. Elállási szándékukat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) vagy e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozattal közölhetik. A vonatkozó kormányrendeletről bővebben itt olvashat: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html

Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az e-mail címen.



Elérhetőségünk:
Telefon: 06-1-269-1622
Levelezési cím: 1581 Budapest, Pf. 24.
E-mail cím:

„A”

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

„B”

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

CSOMAGFELADÁS

KÉZBESÍTÉS

CSOMAGFELADÁS

„C”

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

KÉZBESÍTÉS