ADATAIM / KÍVÁNSÁGLISTA / SEGÍTSÉG
Kosárban
0 Termék 0,- HUF

A hónap termékei



Bankkártyával is fizethet, a kártyás fizetés szolgáltatója:

Elfogadott kártyák

Website powered by NetOffice
SEGÍTSÉG

KARÁCSONYI MENETREND!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy webáruházunkban DECEMBER 17-ÉN ÉJFÉLIG FOGADUNK MEGRENDELÉSEKET, melyeket még karácsonyig kézbesítünk. December 18-tól Január 4-ig irodánk zárva tart, a megrendelések feldolgozása szünetel.

Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánunk!


SEGÍTSÉG A VÁSÁRLÁSHOZ

A fő kategóriákon belül kiválasztott termékkategóriákra kattintva áttekintheti a kategória valamennyi termékét a megjelenő képek alapján. Amennyiben részletes információkra kíváncsi, a képre vagy a szövegre kattintva egyaránt eljuthat az egyes termék oldalakra.

Az egyes termék oldalakon minden információt megtalálhat a termékről, amelyekkel választását és vásárlását minél inkább szeretnénk megkönnyíteni. A termékoldalon tájékozódhat az egyes termékek méretéről, színéről, anyagáról, súlyáról.

A termékek kosárba helyezése semmilyen kötelezettséget nem jelent sem az Ön, sem a StahlBohus Kft. részéről. A kosárba helyezheti mindazokat a termékeket, amelyekről úgy gondolja, hogy meg fogja vásárolni. A későbbiek során azonban törölhet termékeket (akár az összeset) a kosárból, vagy újabbakat helyezhet bele még a vásárlás véglegesítése előtt.

A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot (alap beállításként minden termék mellett 1 egység van megjelölve), majd kattintson a „Kosárba” feliratú gombra. Ekkor a képernyő közepén a könnyebb áttekinthetőség érdekében felugrik a kosár tartalmát megjelenítő kis ablak. Ekkor, ha már befejezte a vásárlás, a „Tovább a kosárhoz” gomb megnyomásával eljuthat a „Kosár tartalma” nézetbe, ahol megkezdheti rendelésének véglegesítését. Amennyiben pedig még vásárolni szeretne újabb termékeket, a „Vissza a vásárláshoz” felirattal visszajuthat az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet kosarába.

A „Kosár tartalma” nézetben még utoljára lehetősége van módosítani az egyes termékekre vonatkozó megvásárolni kívánt darabszámot (ekkor a darabszámot jelölő négyzet alatt található „Frissítés” gomb megnyomása szükséges), tételeket törölhet a listából, illetve elküldheti a megrendelését.

A megrendelés elküldéséhez első alkalommal regisztrációra van szükség. Már korábban regisztrált felhasználóként email cím és jelszó beírása után jelentkezhet be, új felhasználóként a megrendelés folytatása kizárólag a regisztrációs felület kitöltése után lehetséges. Regisztrációnál a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.

Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám, mobil szám, a hírlevélre vonatkozó nyilatkozat az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozat kitöltése, végül egy biztonsági kód beírása, és a „Regisztráció” gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. Ezen az oldalon a kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatokat kell beírni: számlázási név, számlázási cím, adószám, szállítási név és cím, amennyiben eltér az előzőektől. A „Tovább” gomb megnyomásával a rendelés összesítő oldalra kerül.

A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeke, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségeket is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak.

Ekkor ki kell jelölni a kézbesítés módját (futárszolgálat). A kiválasztás után a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelések összegéhez a futárköltséget. A rendelési feltételek elolvasása és elfogadása, illetve a netbankon történő és az utánvétes vásárlásnál minimális rendelési érték elérése szükséges a tovább lépéshez.

Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása következik. Webáruházunkban bankkártyával (netbankon keresztül) és készpénzzel (utánvétnél) történő fizetés is lehetséges. A fizetési mód kiválasztása és a „Megrendelem” gombra való kattintás után megrendelése beérkezik cégünkhöz.

A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltűntetésével. A termékek kiszállításának pontos dátumát kollégánk rövid időn belül egy későbbi e-mailben részletezi majd.


SEGÍTSÉG A NETBANKOS FIZETÉSHEZ

A CIB Bank által nyújtott biztonságos bankkártyás fizetését alkalmazó webáruházakban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a tranzakció. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztása alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank VeriSign tanusítvánnyal ellátott, 128 bites SSL titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.

Fizetés lépései

A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti –, a CIB Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Mire figyeljen a vásárláskor, fizetéskor?

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. Az CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és MasterCard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé válik. Ilyenkor célszerű konzultálnunk a bankkal, mert a terhelés előbb-utóbb biztosan.

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

Számla jellegű hiba

Kapcsolati jellegű hiba

Technikai jellegű hiba

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 



Amennyiben további segítségre lenne szüksége, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségek egyikén!
Levelezési cím: 1581 Budapest, Pf. 24.
E-mail: